مبلمان برتر

استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و هنرمندی استاد کاران و برآورد هزینه بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به هم شهریان عزیز میباشد .

مبلمان برتر

استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و هنرمندی استاد کاران و برآورد هزینه بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به هم شهریان عزیز میباشد .

نحوه چیدمان مبلمان

برای زندگی در میان خانواده اتاق نشیمن فضای بسیار مهمی است.این اتاق نشیمن است است که خانواده به صرف زمان با هم می پردازندو اغلب میهمانیها و اکثر وقت اعضای خانواده در آن سپری می شود برای به وجود آوردن ظاهری گرم و دلپذیر در اتاق نشیمن انتخاب نوع مبلمان و چیدمان مبلمان بسیار حائز اهمیت است.

مراحل چیدمان مبلمان در دکوراسیون اتاق نشیمن:  

1- انتخاب فضای مناسب برای چیدمان مبلمان

1-1- اندازه گیری:

اندازه گیری طول و عرض دکوراسیون اتاق نشیمن و همچنین طاقچه و سایر اجزای تشکیل دهنده اتاق نشیمن مطابق با استاندارد چیدمان و سبک مبل و پارچه مبلی مورد استفاده.

2-1- طراحی نقشه دکوراسیون اتاق نشیمن

شما یا با استفاده از نقشه رسمی ساختمان و یا انکه خودتان با توجه به ابعاد دیوارها و فضا ها نقشه آن را طراحی نمایید . نکته حائز اهمیت این است که باید میان قطعات اصلی مبلمان و همچینین درب ها و اجازی پر تردد و قابل رفت امد حداقل یک متر فضای عبور در نظر بگیرید.

3-1-بررسی محل رفت و آمد

بررسی محل عبور و مرور و خروج از اتاق برای سهولت در رفت امد و همچنین اتفاقات ناگوار و حفظ ایمنی بسیار مهم است و باید در چیدمان مبلمان مورد توجه قرار گیرد.

4-1- کشیدن طرح مبلمان

بعد از مشخص شدن بهترین مکان و محل برای چیدمان مبلمان و راعایت کلیه استاندارد های ذکر شده به کمک یک نوار و یا تکه های روزنامه محل قرار گیری مبلمان را مشخص کنید.

5-1- فکر کردن درباره نحوه استفاده از دکوراسیون اتاق نشیمن

آیا اتاق برای پاتوق روزانه خانواده استفاده می شود شما به مبلمان محکم و مقاوم در برابر تعمیرات مبل لکه نیازمندیم به خصوص اگر بچه کوچک و یا نوجوان در خانه داشته باشید و یا اگر دکوراسیون اتاق نشیمن برای مهمانی های گاه به گاه استفاده می شود شما به مبلمان ظریف با پاچه های خاص نیازمندید و همراه با دکوراسیون کریستال و شکستنی.

6-1 -توجه به معماری طبیعی اتاق نشیمن

نوع انتخاب مبلمان با توجه به شکل نوع اتاق و وجود کابینت و مشرف بودن به پنجره و یا وجود شومینه مبلمان را باید مطابق با نوع دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب نمود مثلا برای اتاق های نشیمن با سبک مدن مبلمان راحتی و یا کلاسیک مدرن مفید است و برای اتاق های نشیمن با سبک قدیمی و تزئین شده باد گچ بری و ولوستر مبلمان استیل و یا کلاسیک پسندیده تر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.