مبلمان برتر

استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و هنرمندی استاد کاران و برآورد هزینه بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به هم شهریان عزیز میباشد .

مبلمان برتر

استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و هنرمندی استاد کاران و برآورد هزینه بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به هم شهریان عزیز میباشد .

4 نکته مهم و تاثیرگذار در طراحی اتاق نوجوان

امروز ما به شما چند نکته برای کمک به تحریک خلاقیتتان در طراحی اتاق نوجوان دلبندتان که در آن احساس آرامش کند، ارائه خواهیم کرد.

  

شما می‌توانید اولین قدم در طراحی اتاق نوجوان تان را  با سوال از خود او شروع کنید. از او بپرسید دوست دارد چه چیزهایی در اتاقش داشته باشد، نظرات او را هر چند معقول و غیر مقعول بشنوید، با اینکار شما حداقل تم کلی اتاق دستتان می‌آید و از سلیقه او در نوع رنگ بندی پارچه مبلی و انتخاب و چیدمان مبلمان که از ضروریات اصلی طراحی اتاق نوجوان است باخبر می‌شوید.

در تمام مراحل رویه کوبی مبلمان طراحی اتاق نوجوان تان ،از خرید و سفارش لوازم تا چیدمان وسایل و مبلمان از کمک و نظر او استفاده کنید و حتی الامکان این اجازه را بدهید تا مراحل طراحی اتاق خوابش با نظر خود او پیش رود.

دومین نکته این است که هرگز خود را تنها به یک تم خاص محدود نکنید. علایق نوجوانان با بزرگتر شدن آنان دائما در حال تغییر است پس هنگام خرید برای لوازم اتاق فرزندتان سعی کنید تنوع وسایل را بیشتر کنید، اگر نوجوان تان در حال حاضر عاشق ماشین است با خرید پوستر‌های هیجان انگیز از ماشین‌های مورد علاقه اش ،برای او کتاب و لوازم ورزشی نیز بخرید تا نوجوان با گذشت زمان از اتاق خود زده نشود و بتواند تمام علایق خود را به موازات هم داشته باشد.

سومین نکته قابل توجه استفاده از استایلی است که سیر تکاملی دارد. به هیچ عنوان نظر خود را بر فرزندتان تحمیل نکنید حتی اگر دارای اختلاف سلیقه فاحش با یکدیگر هستید .در این مورد خلاقیت در ترکیب عقاید و سلیقه‌ها می‌تواند گره گشا باشد . مثلا در انتخاب رنگ اتاق خواب می‌توانید از رنگ‌های خاموش اما همه کاره مانند خاکستری مایل به قهوه ای، آبی، سبز، قرمز و سفید بعنوان پایه ای برای طراحی اتاق نوجوان تان استفاده کنید. 

در این حالت شما می‌توانید با توجه به رشد و بالغ شدن فرزندتان مراحل سیر تکاملی طراحی اتاق نوجوان تان را به موازات رشد او تکمیل کنید تا ارتباط بهتر و کاملی بین او و محل زندگی اش برقرار شود. 

و نکته آخر در طراحی اتاق نوجوان اینکه لوازم و وسایل نوجوان را جایی قرار دهید که برایش به راحتی قابل دسترس باشد. با توجه به اینکه نوجوانان در این سنین از حوصله کمتری برخوردار بوده و با کوچکترین مشکلی دچار پرخاشگری می‌شوند بهتر است در نوع چیدمان مبلمان و وسایل مورد نیازش حداکثر حساسیت را بکار ببرید تا بنابر نوع خواسته نوجوان دسترسی به لوازمش سهل و آسان باشد. چیزی که در طراحی اتاق نوجوان مشهود است وجود نظم و انضباط در طراحی و چیدمان است، پس آن را در سرلوحه کارتان قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.